Siūlome mokymus, kuriuose stiprinamos kompetencijos, reikalingos įtraukiai, atvirai ir bendradarbiaujančiai mokyklai kurti. Šie mokymai padeda pedagogams atpažinti ir atliepti individualius mokinių poreikius, skatinant nuostatų ir požiūrio kaitą, reikalingą įtraukiajam ugdymui.

Mokymų programos:

Mokinio padėjėjas

Programos tikslas – suteikti padėjėjams pedagoginių ir psichologinių žinių, reikalingų darbui su specialiųjų poreikių mokiniais. Ugdomos komunikacijos, pagalbos organizavimo ir komandinio darbo kompetencijos.

Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo neformalaus švietimo programa

Mokymai skirti tiems, kurie dirba su mažaisiais ugdytiniais – gilinamasi į vaiko raidos, bendravimo ir ugdymo organizavimo aspektus. Stiprinamos bendrosios pedagoginės bei emocinės paramos teikimo kompetencijos.

Ugdytinių ugdymo(si) psichologiniai ypatumai

Pedagogai mokosi atpažinti įvairių raidos tarpsnių psichologinius bruožus ir jų įtaką mokymuisi. Ugdomas gebėjimas reaguoti į emocinius ir motyvacinius veiksnius taikant tinkamas ugdymo strategijas.

Individualizuotas ugdymas: kaip atpažinti ir atliepti skirtingus mokinių poreikius

Mokymų metu akcentuojamas individualių poreikių supratimas ir lankstus ugdymo planavimas. Dalyviai lavina įtraukties, diferencijavimo ir refleksijos kompetencijas.

Pozityvaus elgesio parama (PEP) – raktas į saugią ir įtraukią ugdymo aplinką

Programa skirta kurti saugią ir palaikančią ugdymo aplinką per pozityvaus elgesio strategijas. Ugdomos prevencinės pagalbos, pozityvaus grįžtamojo ryšio ir įtraukaus ugdymo kompetencijos

Nežinote, kuri programa Jums tinkamiausia?

Užpildykite formą ir mes su Jumis susisieksime dėl tinkamiausio pasirinkimo!