Čia rasite kruopščiai atrinktą ir nuolat atnaujinamą edukacinį turinį: naujausius vadovėlius, inovatyvias metodines priemones ir aktualius mokslinius straipsnius. Šis edukacinis bankas – patikimas pedagogų kvalifikacijos tobulinimo partneris, suteikiantis galimybę nuolat atnaujinti žinias, efektyviai pasiruošti pamokoms ir sėkmingai taikyti pažangiausias ugdymo strategijas.
Norite, kad Jūsų sukurta priemonė būtų patalpinta Edukaciniame banke?
Susisiekite el. paštu eduaction@smk.lt arba telefonu +370 676 91484.
Šakienė, H.
(2015).
Marketing. Course Handbook
Klaipėda.
Parengė jungtinė autorių grupė
(2019).
„Gerosios patirties vadovas: Žmogiškųjų išteklių valdymui regioninėse MVĮ“
Parengė jungtinė autorių grupė
(2019).
„VERSLUMO LABORATORIJA: NUO IDĖJOS IKI VERSLO“
Jakštonienė, R.
(2015).
Visual Semiotics. Course handbook.
Klaipėda.
Šliogerienė, S.
(2015).
Negotiations and business ethics. Course handbook.
Klaipėda.
Borisenko, I.
(2015).
Information technology. Course handbook.
Klaipėda.
Kaminskaitė, E.
(2015).
Intercultural Communication. Course handbook.
Klaipėda.
Virbalienė, A.
(2015).
Research methods. Course Handbook.
Klaipėda.
Mikalauskaitė, R.
(2024).
Current landscape of school resilience research: a scoping review.
Virbalė, J., Banys, S.
(2023).
Dirbtinio intelekto įprasminimas per dėstytojų patirtis aukštojoje mokykloje: atvejo studija
Šakalinė, E., Ruškienė I., Jucevičienė, Ž.
(2022).
Jaunų žmonių įsitraukimas į piliečių dalyvavimo veiklas Klaipėdos mieste
Šakalinė, E., Ruškienė I.
(2021).
Jaunų žmonių galimybės ir įsitraukimas į NVO veiklą Klaipėdos mieste. Klaipėda: Socialinių mokslų kolegija. 71 p. ISBN 9789955648758.
Gelbūdienė, E.
(2021).
Moterų, esančių krizinėje situacijoje, edukacinis įgalinimas ją įveikti. Verslo ir teisės aktualijos=Current Issues of Business and Law, 1, p. 55-65.
Ramanauskas, J., Banevičius, Š.
(2021).
Principles of organizational wisdom in the health tourism industry. Baltic Journal of Economic Studies, 7(4), 1-7. DOI: 10.30525/2256-0742/2021-7-4-1-7.
Ksenavičius, E. J., Černikovaitė, M.
(2022).
Personalo motyvacija taikant hibridinį darbo modelį. Verslo ir teisės aktualijos=Current Issues of Business and Law, 2, p. 38-47.
Žiaunienė, R., Chu, L.
(2021).
Cross-cultural transition care in Lithuanian schools: school psychologists’ perspectives. The Journal of Education, Culture, And Society, 12(2), 550-556.
Virbalė, J.
(2022).
Mokyklos vadovų kompetencijų raiškos teorinės prielaidos. Verslo ir teisės aktualijos=Current Issues of Business and Law, 2, p. 140-150.